הנרי רולינס מספר:
“סאן פרנסיסקו, קליפורניה.
הגענו למועדון ואני הלכתי לחדר ההלבשה כדי לישון קצת לפני בדיקת הסאונד.
שמעתי שיר של המיספיטס מתגנב מהמועדון למעלה.
הנחתי שמישהו מנגן קלטת שלהם דרך מערכת ההגברה.
השיר הסתיים ושמעתי מישהו מכוון גיטרה.
בסדר, כנראה שאיזו להקה ניגנה שיר של המיספיטס בבדיקת הסאונד שלה.
הלהקה התחילה לנגן עוד שיר של המיספיטס ואז עוד אחד.
עליתי למעלה לראות מי זו הלהקה שכל כך אוהבת לנגן קאברים של המיספיטס.
עברתי דרך הדלת והבטתי לבמה.
אלה היו המיספיטס.
הכרתי רק אדם אחד שאי פעם ראה אותם מופיעים בגלל שהם היו מופיעים רק בהאלווין.
זיהיתי את גלן דאנזיג מיד.
זה היה מדהים לשמוע אותם בהופעה חיה אחרי שנים של האזנה אינסופית לסינגלים.
הם ניגשו לקדמת הבמה ולחצו את ידי.
הם היו ממש מגניבים.
הם שאלו איזה שיר אני רוצה לשמוע ואמרתי Horror buisness והם ניגנו את השיר”.
נזכרתי בסיפור הזה כשתוך כדי שיטוט בטיוב גיליתי קאבר שהמיספיטס עושים לבלאק פלאג, לשיר Rise above ולא סתם, אלא מארחים את ג’ון בראנון מnegative approach, שכמו רבות מחברותיה לסצנה, לא רשמה שום סוג של הצלחה, אך השיגה סטטוס כמעט פולחני עם השנים.
העפתי מבט בתגובות ומישהו טוען שהבחור עם כובע בוקרים שמסתובב שם הוא אחד מNecros, ועל פי האגדה, negative approach הוקמה לאחר שג’ון בראנון צפה בהופעה של בלק פלאג והNecros.